Inschrijven
nieuwsbrief
Wij vinden nieuwsbrieven saai. Daarom sturen we een noNieuwsbrief. Wij moeten er zelf altijd erg om lachen. Geen idee of jij hem ook leuk vindt, probeer maar.
Bij noSun doen wij ons stinkende best om ervoor te zorgen dat jij een mooie reis kunt maken. Helaas kan het natuurlijk gebeuren dat er iets compleet mis gaat of niet lekker loopt. Hoe dan verder?
Kijk dan direct ter plekke of je het met de reisbegeleider kunt bespreken. Zeer waarschijnlijk kan de reisbegeleider zorgen voor de noodzakelijke aanpassing en kun jij weer lekker genieten van jouw reis. Het beste scenario voor iedereen, je verwachtingen waren wellicht anders en dan is het tijdens de reis maar uit de lucht.
Levert die niet de voor jou noodzakelijke verbetering op, geef dan bij de reisbegeleider aan dat je een klacht wilt formuleren. De reisbegeleider heeft hier speciaal een klachtenformulier voor bij zich. De reisbegeleider gaat dan samen met het noSun kantoor kijken of er een oplossing kan komen voor het probleem.
Wanneer voor jou de klacht dan nog niet naar tevredenheid is opgelost, neem dan zelf contact op met het noSun kantoor in Nederland, nog tijdens de reis. Dit kan tijdens kantooruren telefonisch of per mail. Een beller is sneller zeggen wij altijd. Ook buiten kantooruren zijn wij telefonisch te bereiken, hoe je ons dan kunt bereiken hoor je van de voicemail als je ons belt op 053-4364342.
Voor de volledigheid dien je hiervoor ook de boekingsvoorwaarden te raadplegen, vanaf artikel 12.1 en verder: https://www.anvr.nl/downloads/reizigersvoorwaarden.pdf
Wanneer bovenstaande stappen niet tot een voor jou prettige oplossing hebben gezorgd, dan is het ook mogelijk om het schil aan te melden bij de Geschillencommissie reizen. Omdat noSun is aangesloten bij de ANVR, ben jij als reiziger in de gelegeneheid om zaken voor te leggen aan de Geschillencommissie. De commissie doet dan een voor beide partijen juridisch bindende uitspraak. Meer informatie via de Geschillencommissie reizen.
Volg ons ook op @nosun_instagram